Destek konusunda Grikarenin dediği gibi 1 tek türk elemanları olduğundan çok fazla yoğunluk olduğunu bizede sölemişlerdi. Yani Türkçe'nize güvenip almayın diyebilirim. En azından alternatif bir dil ( ingilizce / almanca ) olanlar tercih etsin.