Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dalgamı geçiyor bunlar 150 dolar kurulum ücreti alıyorlar sunuculardan Ne yapıyorlar bunlar bizim için sıfırdan linux çekirdeğimi hazırlıyorlar yuh.

evet kurulum ücretleri gerçekten abartılmış ama sunucu donanımlarina bakarsak aylık ücreti pek pahallı sayılmaz diğer verimerkezlerine göre