Dalgamı geçiyor bunlar 150 dolar kurulum ücreti alıyorlar sunuculardan

Ne yapıyorlar bunlar bizim için sıfırdan linux çekirdeğimi hazırlıyorlar yuh.
evet kurulum ücretleri gerçekten abartılmış ama sunucu donanımlarina bakarsak aylık ücreti pek pahallı sayılmaz diğer verimerkezlerine göre