hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet kurulum ücretleri gerçekten abartılmış ama sunucu donanımlarina bakarsak aylık ücreti pek pahallı sayılmaz diğer verimerkezlerine göre
kampanya yapıyorlar sık sık...kurulum ücreti olmuyor,2-3 hafta önce vardı...