Avrupa ülkesi durumunu geçin benim demek istediğim bu pazara girdiklerinde bizlerimi sömürcekler yoksa hizmet mi verecekler bunu soruyorum ben size. Sonuçta adamlar bir ürün / verdikleri hizmet karşılığında ücret alacaklar direk gelip milletin parasını veya başka şeyleri kendilerine çekmiyecekler. Sömürgecilik yanlış tabir olur bence. Sömürmekten ziyada buradaki potansiyeli adamlar değerlendirmek istiyor. Dünyanın 4 bir yanındaki datacenterlarına bakarsanız hep türkleri görürsünüz hatta amerikalılardan sonra dünyada en çok hosting işi ile uğraşan bence yine biziz.
Sen dünyanın 4 bir yanındaki dc'lere bak. Ben ise sana tecrübelerimi anlatmaya devam edeyim.
Kenya üzerinde uçarken binlerce dönüm aloe-vera ekilmiş arazi görünüyor.
Sömürmekten ziyade adamlar Kenya'daki potansiyeli iyi değerlendiriyorlar evet.
Ama, adamlar = Amerikalı