gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun adı sömürgecilikmi oluyor sizce.?
Türkiye'yi Avrupa ülkesi olarak gördüklerine tüm Avrupa halkları kıçıyla güler. Türkiye olsa olsa bir sömürge olurdu onlar için.

Ayrıca biz Avrupa ülkesi falan değiliz. Olsa olsa uygar bir Asya ülkesi olabiliriz. Güney Kore ya da Japonya gibi.