Sömürmek değilde kaliteli hizmet desek bence daha doğru olur. Sonuçta adamlarda ticaret yapıyorlar.
Keşke ülkemizdede koşullar oluşsada bizde aynı donanımı, aynı trafiği Türk firmalarından alsak.