Türkiye'yi Avrupa ülkesi olarak gördüklerine tüm Avrupa halkları kıçıyla güler. Türkiye olsa olsa bir sömürge olurdu onlar için.
Ayrıca biz Avrupa ülkesi falan değiliz. Olsa olsa uygar bir Asya ülkesi olabiliriz. Güney Kore ya da Japonya gibi.
Avrupa ülkesi durumunu geçin benim demek istediğim bu pazara girdiklerinde bizlerimi sömürcekler yoksa hizmet mi verecekler bunu soruyorum ben size. Sonuçta adamlar bir ürün / verdikleri hizmet karşılığında ücret alacaklar direk gelip milletin parasını veya başka şeyleri kendilerine çekmiyecekler. Sömürgecilik yanlış tabir olur bence. Sömürmekten ziyada buradaki potansiyeli adamlar değerlendirmek istiyor. Dünyanın 4 bir yanındaki datacenterlarına bakarsanız hep türkleri görürsünüz hatta amerikalılardan sonra dünyada en çok hosting işi ile uğraşan bence yine biziz.