beni sevindiren türkiye yi avrupa ülkesi olarak görmeleri ve bu yönde çaba sarf etmeleri. Bir çok ülkenin dil desteğinden önce türkçe yi düşünüp uygulamışlar sanırım buradaki potansiyeli değerlendirmek istiyorlar. Bir çok amerika vs firmsı var ve hiç birinde ben henüz türkçe desteği bırakın türkçe dil seçeneğini bile görmedim. 1 ay gibi bir süre çalışmıştık alt yapıları gerçekten çok güzel
Güzel bir düsünce kaliteli bir firma ama hersey kendi kazanclari icin Türkce destek demek müsteri demek
Türkiye'yi sömürülecek bir ülke olarak görüyor olmasınlar?

örnek: .tk tescilini yapan firma hollandalı. ama türklüğü kullanıp .tr ye alternatif olmaya çalışıyor.
Katiliyorum size.