• 25-09-2008, 16:51:22
    #55
    Tuncsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 senedir müşterisiyim , arada bazen böyle şeyler yaşadığım oldu, sorun çözülecektir.
    bende 1 senedir müşterisiyim. ama bu olay farklı, sadece LNW nin makinlalarında sorun. buda DC ile bir anlaşmazlık olduğunu gösterir. zaten atilla da ulaşmayan bir emailden bahsediyor.

    umarım makinalar sorunsuz online olur. aksini düşünmek bile istemiyorum...
  • 25-09-2008, 16:56:09
    #56
    command insanı kötü kötü düşündürme

    Beklemedeyiz. zaten ciddi zararlar oluştu. bugünlerde sunucumda zaten problemler vardı. müşterilere zaten rezil olmuştum.bu da artık son nokta oldu.

    Atilla cidden ilgili biri.inş. sorunsuz herşey çözülür. Telefonda en azından öyle demişti. Güvenmekten başkada çaremiz yok.
  • 25-09-2008, 17:09:41
    #57
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım aramadığımızı nerden bılıyorsun kı ?
    Burda atıllayı eleştırenı gordun mu sen ? neden yazılanları çarpıtıyorsun kı ?
    Burda kapanmanın yaşattığı sorunu yazıyoruz, veya herkes telefonla aramıyor tıcket açıyor veya anlık sorunmudur dıye gelıyor buraya yazıyor olay bu yanı,
    yazılanları okursan burda atılla şoyle atılla boyle demıyoruz onun tıcaretı veya ticaret anlayışından memnun olmayan muşterısı zaten yok. Kaldıkı ış o noktaya gelse atılla muhabbetı yapılmaz lnwservers muhabbetı yapılır
    Arkadaşım burda ah atilla yaktın yine bizi falan filanları okumadın galiba.. Bahsettiğim konu bu.
  • 25-09-2008, 17:19:56
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konuda 57 .mesaj var ah atılla ah yazan kişi yaktın benı atılla anlamında yazmamış,
    sorunlar yaşıyordum buda fınal oldu healde demış dertlenme olarka soylemış onu,

    Sen ılk attığın mesajda genelleme yaptın ustelık alaycı bır şekıdle yaptın bunu; arkadaşlar bırakın boş boş mesaj yazmayın dedın açık bir şekilde o yuzden sana cevap yazdım ben, kendı adıma boş boş yazmıyorum o genellemenın içindede değilim, yanı bılesın ıstedım o yuzden sana cevap verdım...
    Yoksa ikili dıaloglara gırmekden ozellıkle kaçınan bırıyım...
  • 25-09-2008, 17:38:03
    #59
    abi kabak tadi gelmeye basladi su anda kaybim nerden baksan 80 dolar
  • 25-09-2008, 17:45:22
    #60
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda 57 .mesaj var ah atılla ah yazan kişi yaktın benı atılla anlamında yazmamış,
    sorunlar yaşıyordum buda fınal oldu healde demış dertlenme olarka soylemış onu,
    Sen ılk attığın mesajda genelleme yaptın ustelık alaycı bır şekıdle yaptın bunu; arkadaşlar bırakın boş boş mesaj yazmayın dedın açık bir şekilde o yuzden sana cevap yazdım ben, kendı adıma boş boş yazmıyorum o genellemenın içindede değilim, yanı bılesın ıstedım o yuzden sana cevap verdım...
    Yoksa ikili dıaloglara gırmekden ozellıkle kaçınan bırıyım...

    Tamam hocam özür benimde kötü bi niyet yok .
  • 25-09-2008, 17:45:48
    #61
    Kaç saat oldu hala gelişme yok...
  • 25-09-2008, 17:47:14
    #62
    Üyeliği durduruldu
    7 saat oldu bakalım ne zaman gelecek makineler
  • 25-09-2008, 17:48:48
    #63
    Zararı bir yana bir sürü site var yarısından çoğu müşteri sitesi ve bir çoğnun yedekleri mevcut değil olanlarda eski yedekler, içime korku düşürmek isteimyorum ama 7 saat geçmiş aradan ve halen olumlu bir gelişme yok. daha doğrusu hiç bir gelişme yok.