jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım aramadığımızı nerden bılıyorsun kı ?
Burda atıllayı eleştırenı gordun mu sen ? neden yazılanları çarpıtıyorsun kı ?
Burda kapanmanın yaşattığı sorunu yazıyoruz, veya herkes telefonla aramıyor tıcket açıyor veya anlık sorunmudur dıye gelıyor buraya yazıyor olay bu yanı,
yazılanları okursan burda atılla şoyle atılla boyle demıyoruz onun tıcaretı veya ticaret anlayışından memnun olmayan muşterısı zaten yok. Kaldıkı ış o noktaya gelse atılla muhabbetı yapılmaz lnwservers muhabbetı yapılır
Arkadaşım burda ah atilla yaktın yine bizi falan filanları okumadın galiba.. Bahsettiğim konu bu.