• 25-09-2008, 18:06:34
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Kesin bilgisi olan var mı arkadaşlar? Servis sağlayıcısına telefonla ulaşıp soramıyor musunuz?
  • 25-09-2008, 18:08:33
    #65
    Çok ilginç. Benim de makinem LNW'de ama hiçbir sorun yok. Bir ip bloğunda problem olabilir.
  • 25-09-2008, 18:10:12
    #66
    turkche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok ilginç. Benim de makinem LNW'de ama hiçbir sorun yok. Bir ip bloğunda problem olabilir.
    şanslısın. bizim 2 makina var. 2 side off..
  • 25-09-2008, 18:10:15
    #67
    yok abi bu kadar uzun surmez bu işler ben 20 dakika içinde gelmezse sunucu gelecek ay baska sunucuya taşınıyorum.
  • 25-09-2008, 18:11:47
    #68
    sunucuoptimizasyon.com
    Atilla bey sizi sorgulamak gibi bir niyetim yok iyiniyetle sormam gerekirse sizin gönderdiğiniz maili dikkate alıp serverleri online yapma yetkisine sahip 1 kişi mi var koskoca netdirekt de ?
  • 25-09-2008, 18:25:48
    #69
    2 serverden 1'i kapalı 1'i açık şu an bendede. Umarım düzelir bu tür durumlar hem para olarak hemde hit olarak düşmelere sebeb oluyor.
  • 25-09-2008, 18:32:34
    #70
    Netdirekt'te mesai bitti saat 5 gibi.
    Geçmiş olsun komple.
  • 25-09-2008, 18:36:12
    #71
    almanya saati ile 5 oldu mu ? bide bu devlet dairesi mi abi ?
  • 25-09-2008, 18:42:38
    #72
    Netdirekt'te böyle.

    Saat 5 olduğunda adam monitoru kapatır gider.İsterse kıyamet kopsun.
    Bir sonraki mesai arkadaşına bırakır tüm işleri.Saat 5'den sonra gelecek adamda bu iş bir önceki arkadaşın sorumluluğunda,o olmadan işlem yapamam der.

    Hele hele açma kapatma işlemleri Withould Wagner yapar.O da akşam gelir mi bilinmez.