Netdirekt'te böyle.

Saat 5 olduğunda adam monitoru kapatır gider.İsterse kıyamet kopsun.
Bir sonraki mesai arkadaşına bırakır tüm işleri.Saat 5'den sonra gelecek adamda bu iş bir önceki arkadaşın sorumluluğunda,o olmadan işlem yapamam der.

Hele hele açma kapatma işlemleri Withould Wagner yapar.O da akşam gelir mi bilinmez.