• 25-09-2008, 18:43:44
    #73
    o zaman 17 dakika var saatin 5 olmasina bakalim ..
  • 25-09-2008, 18:47:14
    #74
    Kategori Moderatörü
    saat 6 olacak orda az sonra burda 7 ye geliyo zaten mesai bitti orda..
  • 25-09-2008, 18:49:20
    #75
    Başka sunucuya geçmenin vakti geldi sanırım...
  • 25-09-2008, 19:09:43
    #76
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ufuk Gedik gece açılmayacağını Atilladan mı oğrendın yoksa varsayım mı yapıyorsun acaba ?
    Varsayım yapıyorsan moral bozmaya luzum yok zaten ınsanların moralı bozuk , atılladan duyduysan o zaman başka uzerınde konuşabılırız...
  • 25-09-2008, 19:10:50
    #77
    benim clienti oldugum elemana atilla dogrulamis msnde sorunda bu demiş 5 ten sonra sanirim dedikleri dogru en son durumla ilgili mail bekliyorum demiş boraya cildirmamak elde deil.
  • 25-09-2008, 19:12:33
    #78
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufuk Gedik gece açılmayacağını Atilladan mı oğrendın yoksa varsayım mı yapıyorsun acaba ?
    Varsayım yapıyorsan moral bozmaya luzum yok zaten ınsanların moralı bozuk , atılladan duyduysan o zaman başka uzerınde konuşabılırız...
    Kimseden öğrenmedim sayın @jackal.

    Adamların mesai ve çalışma prosedürlerine göre yorum yapıyorum.

    Çalışma prosedürlerini nerden biliyorsunuz diye sorarsanız Netdirekt'i gezip gören biriyle birebir konuşmamda karşılıklı ağzından dinledim.

  • 25-09-2008, 19:13:08
    #79
    Bu gece olmaz bu iş, Cuma'ya kaldı.
  • 25-09-2008, 19:25:01
    #80
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseden öğrenmedim sayın @jackal.
    Adamların mesai ve çalışma prosedürlerine göre yorum yapıyorum.
    Çalışma prosedürlerini nerden biliyorsunuz diye sorarsanız Netdirekt'i gezip gören biriyle birebir konuşmamda karşılıklı ağzından dinledim.
    Varsayım yapıyorsun yanı,
    yaşanan olay sıradan prosedur içeren bir olay değil,
    yanlış anlaşılma olayları var en kısa sürede açılır dıye düşünüyorum olmadı beklemekden başka çarede yok zaten..
  • 25-09-2008, 19:26:55
    #81
    Arkadaşlar durumu çözmeye calısıyorum çözüldüğü zaman yalansız herseyi acıklayacagım kimsenin verisine birşey olmaz bu konuda içiniz rahat olsun amacım makineleri bugun actırmak en kotu ihtimal yarın ama o da dusuk ihtimal olay tam netleşsin buradan acıklama yapacagım herkese.