Ufuk Gedik gece açılmayacağını Atilladan mı oğrendın yoksa varsayım mı yapıyorsun acaba ?
Varsayım yapıyorsan moral bozmaya luzum yok zaten ınsanların moralı bozuk

, atılladan duyduysan o zaman başka uzerınde konuşabılırız...
Kimseden öğrenmedim sayın @jackal.
Adamların mesai ve çalışma prosedürlerine göre yorum yapıyorum.
Çalışma prosedürlerini nerden biliyorsunuz diye sorarsanız Netdirekt'i gezip gören biriyle birebir konuşmamda karşılıklı ağzından dinledim.