jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ufuk Gedik gece açılmayacağını Atilladan mı oğrendın yoksa varsayım mı yapıyorsun acaba ?
Varsayım yapıyorsan moral bozmaya luzum yok zaten ınsanların moralı bozuk , atılladan duyduysan o zaman başka uzerınde konuşabılırız...
Kimseden öğrenmedim sayın @jackal.

Adamların mesai ve çalışma prosedürlerine göre yorum yapıyorum.

Çalışma prosedürlerini nerden biliyorsunuz diye sorarsanız Netdirekt'i gezip gören biriyle birebir konuşmamda karşılıklı ağzından dinledim.