Netdirekt deki makinalarına ulaşabilen varmı?
141
●11.543
- 25-09-2008, 16:25:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Atıllayı kardeşım gıbı severım,
Suç kımındır neyındır benı ılgılendırmez,
Sektorun artık bol rekabetlı olduğu bu donemde Binlerce dolar yatırım yapıp backlınk seo çalışması yapıyorsun siteler 6 saatten uzun suredır kapalı, google pozısyonları etkılendığınde aylara yaydığında bınlerce $ zarar edıyorsun pozısyonunu kaybettığın zaman yerıne tekrar gerı gelemesi bazen yıllarını alıyor...
Sonuç olarak 1 maıl yüzlerce serverın kapanması bınlerce sıtenın açılmaması onbınlerce $ zarar Atılla umarım en kısa surede halledecektır olayı... - 25-09-2008, 16:35:03Arkadaşlar bırak böyle boş boş yazmayı Atillanın herkeste teli var açıp neden sormadınız bunca stres arasında r10 mu gelcek haklına 1 sene sunucular açık kalsa 2-3 saat kesinti oldumu hemen laf ediyorsunuz benimde kapalı şuan tek kelime yazmadım. Çok üzücü şeyler bunlar insanı yapacağı işten soğutuyorsunuzç Atillayı hepiniz tanıyorsunuz kimseye bi zarar vermek istemez ama aksilik işte olmuş ne var bu kadar büyütecek anlamış değilim....
- 25-09-2008, 16:44:53arkadaşım aramadığımızı nerden bılıyorsun kı ?
Burda atıllayı eleştırenı gordun mu sen ? neden yazılanları çarpıtıyorsun kı ?
Burda kapanmanın yaşattığı sorunu yazıyoruz, veya herkes telefonla aramıyor tıcket açıyor veya anlık sorunmudur dıye gelıyor buraya yazıyor olay bu yanı,
yazılanları okursan burda atılla şoyle atılla boyle demıyoruz onun tıcaretı veya ticaret anlayışından memnun olmayan muşterısı zaten yok. Kaldıkı ış o noktaya gelse atılla muhabbetı yapılmaz lnwservers muhabbetı yapılır

Hitlerde de pek bir değişme yok gibi...