Konu
Netdirekt deki makinalarına ulaşabilen varmı?
25-09-2008, 16:44:28
#51
Onur
Benim de makinam Atilla'da şuan bir sorun yok gayet güzel erişebiliyorum
Hitlerde de pek bir değişme yok gibi...