Arkadaşlar bırak böyle boş boş yazmayı Atillanın herkeste teli var açıp neden sormadınız bunca stres arasında r10 mu gelcek haklına 1 sene sunucular açık kalsa 2-3 saat kesinti oldumu hemen laf ediyorsunuz benimde kapalı şuan tek kelime yazmadım. Çok üzücü şeyler bunlar insanı yapacağı işten soğutuyorsunuzç Atillayı hepiniz tanıyorsunuz kimseye bi zarar vermek istemez ama aksilik işte olmuş ne var bu kadar büyütecek anlamış değilim....