yok yok boyle olmaz sunucu 20 dakika kapali kalir bir aciklama yapilmaz makul karsilarim ama insanlar burada dertlenirken 2 saat gecmis 1 aciklama yok pes
Arkadaşlar bu durum için öncelikle özür dilerim. Tek sıkıntı dün ulaşmayan bir mail yüzünden kaynaklandı ve bu durumu düzeltebilecek kişi şu an DC de değil gelir gelmez makineler tekrar online olacaktır.