• 25-09-2008, 14:21:40
    #37
    Üyeliği durduruldu
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yedeklerinizi,acil kontrol etmenizi öneririm,
    kontrol edin derken?

    Ekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LNWServers'in netdirekt'de bulunan tum makineleri kapali.
    hayırdır inşallah neden olabilirki?
  • 25-09-2008, 14:23:09
    #38
    yani son aldığınız yedekleri gözden geçirin, neolur neolmaz anlamında...
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kontrol edin derken?
    hayırdır inşallah neden olabilirki?
  • 25-09-2008, 14:25:14
    #39
    Lnw....
    ah Atilla ah.
    son zamanlarda hep sorun yaşadım. Bugünde final oldu sanırım.

    geçmişolsun hepimize..
  • 25-09-2008, 14:29:24
    #40
    yok yok boyle olmaz sunucu 20 dakika kapali kalir bir aciklama yapilmaz makul karsilarim ama insanlar burada dertlenirken 2 saat gecmis 1 aciklama yok pes
  • 25-09-2008, 14:30:33
    #41
    Şuan Görüştüm Atilla ile,
    Söylediği: Teknik Bir arıza oluşmuş,ama büyük bir problem değil. kısa bir sürede herşey düzelicek.

    bunu ayrı bir konu olarak mı açsam?
  • 25-09-2008, 14:34:12
    #42
    Arkadaşlar bu durum için öncelikle özür dilerim. Tek sıkıntı dün ulaşmayan bir mail yüzünden kaynaklandı ve bu durumu düzeltebilecek kişi şu an DC de değil gelir gelmez makineler tekrar online olacaktır.
  • 25-09-2008, 14:35:43
    #43
    Hayırlısı diyip bekleyelim.
  • 25-09-2008, 14:35:55
    #44
    aciklama icin tesekkur ederiz.
  • 25-09-2008, 15:14:26
    #45
    Üyeliği durduruldu
    benımde makineme erişim yok.