• 25-09-2008, 13:45:46
    #10
    benim netdirekt te sunucum var ve ulasabiliyorum. ve hitler hala artıyor
  • 25-09-2008, 13:48:17
    #11
    25 Eyl, Per, 11:36:52
    25 Eyl, Per, 11:36:55
    25 Eyl, Per, 11:36:57
    25 Eyl, Per, 11:41:09
    25 Eyl, Per, 11:48:57
    25 Eyl, Per, 12:11:06

    1 saat geriden gelir benim siteler 12:36 da sorun baslamis son giris 13:11 sorun belkide resellerdandir ben lnw kullaniyorum command sen ?
  • 25-09-2008, 13:51:27
    #12
    eruseldarine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 Eyl, Per, 11:36:52
    25 Eyl, Per, 11:36:55
    25 Eyl, Per, 11:36:57
    25 Eyl, Per, 11:41:09
    25 Eyl, Per, 11:48:57
    25 Eyl, Per, 12:11:06
    1 saat geriden gelir benim siteler 12:36 da sorun baslamis son giris 13:11 sorun belkide resellerdandir ben lnw kullaniyorum command sen ?
    ewet bende LNW kullanıyom. ama benim reseller değil. SERVER
  • 25-09-2008, 13:53:19
    #13
    yok demek istedigim bende bayi (reseller) lnw kullaniyorum server olarak sanirim sorun lnw de .. umarim bir an once yaparlar
  • 25-09-2008, 13:54:49
    #14
    eruseldarine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok demek istedigim bende bayi (reseller) lnw kullaniyorum server olarak sanirim sorun lnw de .. umarim bir an once yaparlar
    sorun lnw de ise yandık. DC nin LNW nin makinalarını kapatma ihtimali aklıma geliyor. umarım böle bişi yoktur.
  • 25-09-2008, 13:55:33
    #15
    Kategori Moderatörü
    command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netdirekt de makinan var ve ulaşabiliyormusun?
    benim siteye tüm dünyadan ziyaretci var ve 12:40 itibari ile kimse gelmemiş.
    e tabiki ulaşabiliyorum bende netdirekt sunucusu satıyorum ve butun sunucularımıza ulaşılabiliyor. Ayrıca Teknoasın sunucularına da ulaşılabiliyor. Sanıyorum sorun sadece LNW de..
  • 25-09-2008, 13:56:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    sorun var
  • 25-09-2008, 13:57:37
    #17
    Kategori Moderatörü
    command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun lnw de ise yandık. DC nin LNW nin makinalarını kapatma ihtimali aklıma geliyor. umarım böle bişi yoktur.

    Bunu yeni gördüm, LNW bize de geçen ay büyük bir darbe vurdu, belki aynısını Netdirekte yapmış olabilir..
  • 25-09-2008, 13:58:37
    #18
    comannd sizde atilla beyin msn varsa sorun nedir ne kadar sürer sorarmisiniz bedne kendisinin mail adresi yok..