• 25-09-2008, 22:29:58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    açıldı benim ki
  • 25-09-2008, 22:30:38
    Açıldı .
  • 25-09-2008, 22:31:25
    Üyeliği durduruldu
    çok şükür düzelmiş. geçmiş olsun cümleten
  • 25-09-2008, 22:31:25
    açıldı yehhu
  • 25-09-2008, 22:38:17
    Çok şükür açıldı. Geçmiş olsun herkese.
  • 25-09-2008, 22:43:22
    Beyler geçmiş olsun
  • 25-09-2008, 22:45:28
    gözünüz aydın arkadaşlar. tekrar bu tür sorunlar yaşamamanız dileğiyle
  • 25-09-2008, 22:45:34
    Üyeliği durduruldu
    Burada yapılan cok ayıp birşey.

    Atilla bey ile yeni çalışmaya başlayan arkadaşlar ne ise atilla bey ile uzun yıllar çalışan arkadaşlar var ise de ters düz yanlış tepkiler veriyor ise burda yanlış birşeyler vardır.

    Destek olacağınız yerde yanlış yorumlar yapıyorsunuz. Netdirekt ile LNW arasında sorun demekki anlaşmazlık vs. vs. hayal kurmayın arkadaşlar.

    Lütfen biraz daha duyarlı olalım.

    Atilla bey yolunuz açık olsun. Biz biliyoruz ki kimsenin emeğini kasıtlı bir şekilde zayi etmiyeceksiniz. LNW ye tam güvenim var benim. Başkasını bilemem ben kendi hesabıma konuşuyorum. Ha tabiki şu notu da eklerim. Bu söylediklerimden de alınan alınsın zoruna giden de gitsin.
  • 25-09-2008, 22:49:37
    sunucuoptimizasyon.com
    Virgaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada yapılan cok ayıp birşey.
    Atilla bey ile yeni çalışmaya başlayan arkadaşlar ne ise atilla bey ile uzun yıllar çalışan arkadaşlar var ise de ters düz yanlış tepkiler veriyor ise burda yanlış birşeyler vardır.
    Destek olacağınız yerde yanlış yorumlar yapıyorsunuz. Netdirekt ile LNW arasında sorun demekki anlaşmazlık vs. vs. hayal kurmayın arkadaşlar.
    Lütfen biraz daha duyarlı olalım.
    Atilla bey yolunuz açık olsun. Biz biliyoruz ki kimsenin emeğini kasıtlı bir şekilde zayi etmiyeceksiniz. LNW ye tam güvenim var benim. Başkasını bilemem ben kendi hesabıma konuşuyorum. Ha tabiki şu notu da eklerim. Bu söylediklerimden de alınan alınsın zoruna giden de gitsin.

    Bilmediğiniz olaylar hakkında yorum yapmayınız...