• 25-09-2008, 22:50:42
    HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen yedeklerimizi alıyoruz. Sonra ufak ufak yol alıyoruz. Yapacak başka birşey yok.

    tabiki yedeklerinizi alın ama acele etmeyin karar vermek için. atilla bey sorunun sebebini açıklasın sonra karar verirsiniz. sonuçta bu sektörde güvenilir olarak isim yapmış biri mantıklı bir açıklaması vardır mutlaka. zaten ciddi bir sorun olsa geri açmazlardı diye düşünüyorum.
  • 25-09-2008, 22:51:22
    Bu konu çok uzar, sanırım sorunlar halledildi bence konunun kilitlenmesi gerekir.
  • 25-09-2008, 22:56:09
    Üyeliği durduruldu
    Daha sunucusu açılmamış firmalar var , konu kapanmasın
  • 25-09-2008, 22:59:43
    Kurumsal Üye
    Atilla YAŞAR'ın açıklaması gelmeden konu kapanmamalı, bence herkesin hak vereceği türden bir açıklaması vardır.

    Herkese geçmiş olsun..
  • 25-09-2008, 23:15:24
    atilla da böle olmasını istemezdi eminim.. umarım bir daha olmaz böyle birşey..
  • 25-09-2008, 23:16:55
    Benim serverda açıldı. Neden böyle oldu çok merak ediyorum. Serverdan çok memnunum, inşallah bir daha böyle br durumla karşılaşmayız.
  • 25-09-2008, 23:17:46
    Bu güveni kaybetmeyi kimse istemez.
    Açıklama gelecektir. Ve bir daha tekrarlanacağını sanmıyorum.
    Ama bu beni yedek almaktan alıkoyamaz
  • 25-09-2008, 23:21:52
    Atilla ile görüştüm.
    sorun tamamen düzelmiş ve yakında açıklama gelecek.

    İçimiz Rahat Olsun.
  • 25-09-2008, 23:26:10
    Arkadaşlar sorun çözüldü konuyla ilgili açıklama yapacağım öncelikle daha yemek yemedim 1 paket sigara içtim sorun çözüldügüne gore şimdi sağlığımı düşünebilirim. herkesin telefonuna cevap verdim kimseyi cevapsız bırakmadığımı düşünüyorum ilerleyen saatlerde detaylı açıklamayı yapacağım. Yaşadığınız herşey için sizden özür diliyorum şimdiden..