eruseldarine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok demek istedigim bende bayi (reseller) lnw kullaniyorum server olarak sanirim sorun lnw de .. umarim bir an once yaparlar
sorun lnw de ise yandık. DC nin LNW nin makinalarını kapatma ihtimali aklıma geliyor. umarım böle bişi yoktur.