Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu konuda 57 .mesaj var ah atılla ah yazan kişi yaktın benı atılla anlamında yazmamış,
sorunlar yaşıyordum buda fınal oldu healde demış dertlenme olarka soylemış onu,
Sen ılk attığın mesajda genelleme yaptın ustelık alaycı bır şekıdle yaptın bunu; arkadaşlar bırakın boş boş mesaj yazmayın dedın açık bir şekilde o yuzden sana cevap yazdım ben, kendı adıma boş boş yazmıyorum o genellemenın içindede değilim, yanı bılesın ıstedım o yuzden sana cevap verdım...
Yoksa ikili dıaloglara gırmekden ozellıkle kaçınan bırıyım...