command insanı kötü kötü düşündürme

Beklemedeyiz. zaten ciddi zararlar oluştu. bugünlerde sunucumda zaten problemler vardı. müşterilere zaten rezil olmuştum.bu da artık son nokta oldu.

Atilla cidden ilgili biri.inş. sorunsuz herşey çözülür. Telefonda en azından öyle demişti. Güvenmekten başkada çaremiz yok.