walla hocam gerek iyinettede okudum ve iştahım kabardı burayı görmeyi çok istiyorum bir server kiralamak niyetinde değilim ama yaklaşık olarak 3 aydır bu firmayı ve yorumları takip ediyorum ve çok ta meraklandım, haftaya cumartesi veya bu hafta içi uygun bir zamanda gidip bakmak istiyorum,
bu arada,
http://forum.iyinet.com/showthread.php?t=34223
bu aradada arkadaş güzel yorumlarda bulunmuş,
Nixcon.com.tr Datacenter ı Zıyaret Ettim :)
183
●19.024
- 21-08-2006, 11:53:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.gözlerimle gördüm diyorum hala millet ne yorumlar yazıyor iyinette
orada bilhost'un tasvir ettiği anlattığı yerdeydik bizde
ah foto mak. izin vereceklerdiki...
edit : randevu almanız çok iyi olur
elini kolunu sallaya sallaya giremiyor kimse
benimde orada makinem olsa
kafasına esenin oraya girmesini istemem - 21-08-2006, 11:56:37yakında surkent olayına dönmese iyidir
wolerin soruları çok mantıklı birde webmaster forumlarına girmiyorsalar bu işi yapmasınlar
yok akrep le koruyorlar yok bilmem ne
ulan koskoca günlük 5 trilyon 10 trilyon işlem hacmine sahip banka şubelerinde bile bi güvenlik var belinde normal bi tabanca var
yok akrep yok xray yok lazar tarama yok parmak izi
yeminle diyim size theplanet ev1 fdc vs ki dünya devi bunlar bunlarda böle şeyler yok nixon cu lar fazla salamış
ama kafamı kurcalayan nixonu görmeye gidenler birden bire nixon çok büyük yer binlerce makine vardı vs diyor ona şaştım neden olumlu yazıyorlar acaba
elektrik meselesine gelince
mecidiyeköy sanayi bölgesi deyil şehrin merkezi sayılan bir yer yani orda sanayi yok dolayısı ile sanayi elektriğide yok
1000 tane server ( ki anlatınala göre daha çok server var ) wolerin dediği gibi sanayi elektriği olmadan çalışmaz artı kaç 5000 kw lık lık hatlar lazım bu dc ye
fiberobtik kablolar vs yani o mahalle komple şantiyeye döndermeden bu yatırım yapılamaz. yani trafo dan ki sanayi cerayanı için normal trafo lar bi işe yaramaz özel trafolar var tedaşın çok aşırı yükleri kaldırsın diye
neyse trafodan koca koca kap kalın kabloları caddeleri kazıyıp döşeyip iş hanına getircekler fiber kabloları da yolları kazıyarak vs vs
böyle bişide olmadığına göre bu iş tamamen atmasyon geliyor bana
ayrıca o dc yi besleyecek jeneratör yada ups lerin kaplıycağı yeri düşünün birde elektrik panosun devasa olması ve girişte olması gerek bunlarıda gören yok ki bu sistem o bina kadar yer kaplar bunlar nerde hani
birde server bölümüne neden almıyorlar server ları bozcaksınız diyemi
bence giden arkadaşlar doğru diyorsa bile o camda bi ip.nelik var
ya oraya arka plandan resim koymuşlar çok kalite baskı 3 boyutlu bişe
yada başka bi ip.nelik var o camda
kesinlikle inanmadım bu nixon a bence tamamen atmasyoın - 21-08-2006, 12:00:53olm ben makineleri, görünce şok oldum o yüzden birden değişti fikirlerimAlıntı

sanırım makineler zarar görmesin die almıyorlar
bu arada o gördüğüm cama burnumu bile yapıştırıp içeriye baktım hatta izi çıktı suratımdaki yağın
öle kolpa bi cam değil bence
içerde arada güvenlik geziyor makinelerin arasında çünkü
adam bana bakıyordu napıo bu die
- 21-08-2006, 12:04:30binayı bende biliyorum dediğim gibi girip çıkıyorumda fakat bina o tür o teknolojinin olabileceği bir bina değil, en azındna anlatılan DC için değil dediğin gibi sanayi elekt. yoq + DC için gerekli jeneratör yok + çok büyük hat kapasiteli diyorlar o hattı oraya 2005 yılında döşemişlerse o yıllarda mecidiyeköyde kazı vs. olmadı, çünkü her gün oradan geçiyorum, ayrıca bu kadar gizli olunmasının nedeninide çözemedim inşAllah oraya gitmek nasip olurda gözümüzle görürüz, veya haftaya cts işi olmayan varsa randevu alıp beraber gidelim, gözümüzle görmüş oluruz, yalandır ya gerçektirç sonuçta 2 şık var, gerçeksede alırız bir serverda oradan
- 21-08-2006, 12:14:11bu serdar bey ozaman hipnozcu giden leri hipnoz etmiş eve gitiğinizde forumda bizi övün diyede bilinç altınıza telnik koymuşosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka açıklaması yok çünki
fizik kanununa ters bu nixon mantığada ters
görürüz sınra nixcon alın size DC derler:P