• 21-08-2006, 11:44:22
    walla hocam gerek iyinettede okudum ve iştahım kabardı burayı görmeyi çok istiyorum bir server kiralamak niyetinde değilim ama yaklaşık olarak 3 aydır bu firmayı ve yorumları takip ediyorum ve çok ta meraklandım, haftaya cumartesi veya bu hafta içi uygun bir zamanda gidip bakmak istiyorum,

    bu arada,

    http://forum.iyinet.com/showthread.php?t=34223

    bu aradada arkadaş güzel yorumlarda bulunmuş,
  • 21-08-2006, 11:50:40
    walla hocam gitmek isterim ama çok yoğunum dışarı çıkamam sanırım, hem randevusuz almıyorlarmış sanırım, şimdi habersiz gideriz oraya elinde akrepli adamlar birde üstüne dayak yeriz görürüz sınra nixcon alın size DC derler:P
  • 21-08-2006, 11:53:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gözlerimle gördüm diyorum hala millet ne yorumlar yazıyor iyinette
    orada bilhost'un tasvir ettiği anlattığı yerdeydik bizde

    ah foto mak. izin vereceklerdiki...

    edit : randevu almanız çok iyi olur
    elini kolunu sallaya sallaya giremiyor kimse

    benimde orada makinem olsa
    kafasına esenin oraya girmesini istemem
  • 21-08-2006, 11:56:37
    yakında surkent olayına dönmese iyidir
    wolerin soruları çok mantıklı birde webmaster forumlarına girmiyorsalar bu işi yapmasınlar

    yok akrep le koruyorlar yok bilmem ne
    ulan koskoca günlük 5 trilyon 10 trilyon işlem hacmine sahip banka şubelerinde bile bi güvenlik var belinde normal bi tabanca var
    yok akrep yok xray yok lazar tarama yok parmak izi
    yeminle diyim size theplanet ev1 fdc vs ki dünya devi bunlar bunlarda böle şeyler yok nixon cu lar fazla salamış
    ama kafamı kurcalayan nixonu görmeye gidenler birden bire nixon çok büyük yer binlerce makine vardı vs diyor ona şaştım neden olumlu yazıyorlar acaba

    elektrik meselesine gelince
    mecidiyeköy sanayi bölgesi deyil şehrin merkezi sayılan bir yer yani orda sanayi yok dolayısı ile sanayi elektriğide yok

    1000 tane server ( ki anlatınala göre daha çok server var ) wolerin dediği gibi sanayi elektriği olmadan çalışmaz artı kaç 5000 kw lık lık hatlar lazım bu dc ye
    fiberobtik kablolar vs yani o mahalle komple şantiyeye döndermeden bu yatırım yapılamaz. yani trafo dan ki sanayi cerayanı için normal trafo lar bi işe yaramaz özel trafolar var tedaşın çok aşırı yükleri kaldırsın diye
    neyse trafodan koca koca kap kalın kabloları caddeleri kazıyıp döşeyip iş hanına getircekler fiber kabloları da yolları kazıyarak vs vs
    böyle bişide olmadığına göre bu iş tamamen atmasyon geliyor bana

    ayrıca o dc yi besleyecek jeneratör yada ups lerin kaplıycağı yeri düşünün birde elektrik panosun devasa olması ve girişte olması gerek bunlarıda gören yok ki bu sistem o bina kadar yer kaplar bunlar nerde hani

    birde server bölümüne neden almıyorlar server ları bozcaksınız diyemi
    bence giden arkadaşlar doğru diyorsa bile o camda bi ip.nelik var
    ya oraya arka plandan resim koymuşlar çok kalite baskı 3 boyutlu bişe
    yada başka bi ip.nelik var o camda

    kesinlikle inanmadım bu nixon a bence tamamen atmasyoın
  • 21-08-2006, 12:00:53
    Alıntı
    ama kafamı kurcalayan nixonu görmeye gidenler birden bire nixon çok büyük yer binlerce makine vardı vs diyor ona şaştım neden olumlu yazıyorlar acaba
    olm ben makineleri, görünce şok oldum o yüzden birden değişti fikirlerim

    sanırım makineler zarar görmesin die almıyorlar
    bu arada o gördüğüm cama burnumu bile yapıştırıp içeriye baktım hatta izi çıktı suratımdaki yağın

    öle kolpa bi cam değil bence
    içerde arada güvenlik geziyor makinelerin arasında çünkü
    adam bana bakıyordu napıo bu die
  • 21-08-2006, 12:04:30
    binayı bende biliyorum dediğim gibi girip çıkıyorumda fakat bina o tür o teknolojinin olabileceği bir bina değil, en azındna anlatılan DC için değil dediğin gibi sanayi elekt. yoq + DC için gerekli jeneratör yok + çok büyük hat kapasiteli diyorlar o hattı oraya 2005 yılında döşemişlerse o yıllarda mecidiyeköyde kazı vs. olmadı, çünkü her gün oradan geçiyorum, ayrıca bu kadar gizli olunmasının nedeninide çözemedim inşAllah oraya gitmek nasip olurda gözümüzle görürüz, veya haftaya cts işi olmayan varsa randevu alıp beraber gidelim, gözümüzle görmüş oluruz, yalandır ya gerçektirç sonuçta 2 şık var, gerçeksede alırız bir serverda oradan
  • 21-08-2006, 12:09:11
    Üyeliği durduruldu
    işin ortası yok ya aLtyapı ve mantık 0 diyor, gidip görenLer 10 ben de şaştım vaLLa..
  • 21-08-2006, 12:11:26
    bende inanmayanlardandım

    diyordum abi bu kadar makine nasıl sığar, bu bağlantıyı nasıl verirler

    sonradan serdar beyle konuşunca, o makineleri görünce şok oldum resmen

    makineleri izlemekten serdar beyle konuşamadım
  • 21-08-2006, 12:14:11
    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende inanmayanlardandım

    diyordum abi bu kadar makine nasıl sığar, bu bağlantıyı nasıl verirler

    sonradan serdar beyle konuşunca, o makineleri görünce şok oldum resmen

    makineleri izlemekten serdar beyle konuşamadım
    bu serdar bey ozaman hipnozcu giden leri hipnoz etmiş eve gitiğinizde forumda bizi övün diyede bilinç altınıza telnik koymuş
    başka açıklaması yok çünki
    fizik kanununa ters bu nixon mantığada ters