yakında surkent olayına dönmese iyidir
wolerin soruları çok mantıklı birde webmaster forumlarına girmiyorsalar bu işi yapmasınlar

yok akrep le koruyorlar yok bilmem ne
ulan koskoca günlük 5 trilyon 10 trilyon işlem hacmine sahip banka şubelerinde bile bi güvenlik var belinde normal bi tabanca var
yok akrep yok xray yok lazar tarama yok parmak izi
yeminle diyim size theplanet ev1 fdc vs ki dünya devi bunlar bunlarda böle şeyler yok nixon cu lar fazla salamış
ama kafamı kurcalayan nixonu görmeye gidenler birden bire nixon çok büyük yer binlerce makine vardı vs diyor ona şaştım neden olumlu yazıyorlar acaba

elektrik meselesine gelince
mecidiyeköy sanayi bölgesi deyil şehrin merkezi sayılan bir yer yani orda sanayi yok dolayısı ile sanayi elektriğide yok

1000 tane server ( ki anlatınala göre daha çok server var ) wolerin dediği gibi sanayi elektriği olmadan çalışmaz artı kaç 5000 kw lık lık hatlar lazım bu dc ye
fiberobtik kablolar vs yani o mahalle komple şantiyeye döndermeden bu yatırım yapılamaz. yani trafo dan ki sanayi cerayanı için normal trafo lar bi işe yaramaz özel trafolar var tedaşın çok aşırı yükleri kaldırsın diye
neyse trafodan koca koca kap kalın kabloları caddeleri kazıyıp döşeyip iş hanına getircekler fiber kabloları da yolları kazıyarak vs vs
böyle bişide olmadığına göre bu iş tamamen atmasyon geliyor bana

ayrıca o dc yi besleyecek jeneratör yada ups lerin kaplıycağı yeri düşünün birde elektrik panosun devasa olması ve girişte olması gerek bunlarıda gören yok ki bu sistem o bina kadar yer kaplar bunlar nerde hani

birde server bölümüne neden almıyorlar server ları bozcaksınız diyemi
bence giden arkadaşlar doğru diyorsa bile o camda bi ip.nelik var
ya oraya arka plandan resim koymuşlar çok kalite baskı 3 boyutlu bişe
yada başka bi ip.nelik var o camda

kesinlikle inanmadım bu nixon a bence tamamen atmasyoın