binayı bende biliyorum dediğim gibi girip çıkıyorumda fakat bina o tür o teknolojinin olabileceği bir bina değil, en azındna anlatılan DC için değil dediğin gibi sanayi elekt. yoq + DC için gerekli jeneratör yok + çok büyük hat kapasiteli diyorlar o hattı oraya 2005 yılında döşemişlerse o yıllarda mecidiyeköyde kazı vs. olmadı, çünkü her gün oradan geçiyorum, ayrıca bu kadar gizli olunmasının nedeninide çözemedim inşAllah oraya gitmek nasip olurda gözümüzle görürüz, veya haftaya cts işi olmayan varsa randevu alıp beraber gidelim, gözümüzle görmüş oluruz, yalandır ya gerçektirç sonuçta 2 şık var, gerçeksede alırız bir serverda oradan