• 21-08-2006, 02:01:22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cobra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidersen osmanın makinayıda al öyle git
    ev1 den makine aldırmayın şimdi bana
  • 21-08-2006, 02:06:54
    Üyeliği durduruldu
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 milyonmu

    Cobra ip adresini tespit edip seni blackliste aldık 70 milyon abonesi olan bir kaporta firmasını 20 milyon diye lanse ettiğin için mahkemeye verdim seni
    oLm bi' de gerçek çıkarsa ki gidişat öyLe gibi reziL oLucan bari daLga geçmeyi bırak artık
  • 21-08-2006, 02:07:43
    Misafir
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oLm bi' de gerçek çıkarsa ki gidişat öyLe gibi reziL oLucan bari daLga geçmeyi bırak artık
    leet merak etme bişeyler biliyoruzda konuşuyoruz sen beni tanımamışsın
  • 21-08-2006, 02:09:03
    Üyeliği durduruldu
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 milyonmu

    Cobra ip adresini tespit edip seni blackliste aldık 70 milyon abonesi olan bir kaporta firmasını 20 milyon diye lanse ettiğin için mahkemeye verdim seni
    H.sttir, ee ne olcak şimdi? çoluğum çocuğum var benim yatamam içerde.. yanlış saymışım kusura bakmayın eywah eywah

    muahahahhaha

    bu konu geyik bölümüne taşınmalı süper
  • 21-08-2006, 02:12:12
    Üyeliği durduruldu
    süper ki ne süper ah bi' istanbuL'da oLsaydım..
  • 21-08-2006, 03:11:27
    Üyeliği durduruldu
    benide aldılarmı acaba karalisteyebiraz meshur olalım
  • 21-08-2006, 04:36:54
    Üyeliği durduruldu
    beyler yarın zeynel kocu beklıyor sınan bey ama zeynel nedense kıvırıyor kendısı bılır
  • 21-08-2006, 11:16:56
    o binanın önünden her gün geçiyorum hatta her ay Best Faktoring diye bir firmaya gelip çek bozduruyorum bazen asansör bozuk olduğu için yürüyerek çıkıyorum (5. kat) ve öel bir yer hiç dikkatimi çekmedi kaldıki her kat tek dairedir. daireler büyüktür fakat o dairelerde bir DC kurulacak kadar değildir ved eelverişli değildir
    o kadar hat kapasitesi var deniliyor ve firmada 2005 te kurulmuş sanırım hadi DC 2005 te oraya taşındı veya kuruldu Mecidiyeköyün meydanına o hat nasıl çekildi kimsenin haberi olmadan orada bir çok esnafı tanıyorum ve hiçbiri oradan haberdar değildir. Akrep falan dedikleride çok komik burası dağ başı değildir herşeyin bir kuralı varıdr adam elini kolunu sallayarak akreple DC koruyacak, Atasayın merkezine gitmiştim Altın Üreten Atasay , orada yoktu böyle bir güvenlik, içerde 2 görevli vardı sadece birinde normal bir silah (14lü) vardır diğerinde ise sadece normal kelepçe vs. ler vardı.

    bu kadara baratılmaya gerek yok bugün işim erken biterse oralara gideceğim bakalım ne olacak
  • 21-08-2006, 11:25:58
    3.kat kepenkli kapı