o binanın önünden her gün geçiyorum hatta her ay Best Faktoring diye bir firmaya gelip çek bozduruyorum bazen asansör bozuk olduğu için yürüyerek çıkıyorum (5. kat) ve öel bir yer hiç dikkatimi çekmedi kaldıki her kat tek dairedir. daireler büyüktür fakat o dairelerde bir DC kurulacak kadar değildir ved eelverişli değildir
o kadar hat kapasitesi var deniliyor ve firmada 2005 te kurulmuş sanırım hadi DC 2005 te oraya taşındı veya kuruldu Mecidiyeköyün meydanına o hat nasıl çekildi kimsenin haberi olmadan orada bir çok esnafı tanıyorum ve hiçbiri oradan haberdar değildir. Akrep falan dedikleride çok komik burası dağ başı değildir herşeyin bir kuralı varıdr adam elini kolunu sallayarak akreple DC koruyacak, Atasayın merkezine gitmiştim Altın Üreten Atasay , orada yoktu böyle bir güvenlik, içerde 2 görevli vardı sadece birinde normal bir silah (14lü) vardır diğerinde ise sadece normal kelepçe vs. ler vardı.
bu kadara baratılmaya gerek yok bugün işim erken biterse oralara gideceğim bakalım ne olacak