• 21-08-2006, 14:58:09
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eğer nixcon bu konudan haklı bir şekilde ayrılırsa
    o dediklerin makinelerin hepsini satar.
    iyi reklam oldu adamlara
    ama burdaki sorulara cevap vermeleri gerekiyor.
  • 21-08-2006, 15:00:12
    Üyeliği durduruldu
    bence her yer cam ortada 1 tane server var
  • 21-08-2006, 15:57:28
    ya camda ip.nelik var yada hipnoz var işin içinde
    çünki başka açıklaması yok bu işin
    geçen elemanın biri bankadan para çekerken karşısına çıkan 2 kişi tarıfndan hipnoz edilmiş parası alınmış ve evden altınlarını getirmesini söylemiş karısın altınlarını getirip adamlara vermiş
    bu ve benzeri birkaç hipnoz olayı polis kayıtlarına geçmiştir.

    diyorum ya o cam.da ip.nelik var yada hipnoz işi ama bence hipnoz daha ağır basıyor :d
  • 21-08-2006, 16:22:06
    ya beyler bırakın ya önce inanmıyordunuz şimdi millet gördükten sonra : doğa üstü olayları işe katmaya başladınız. eheheh
  • 21-08-2006, 16:29:14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    içerde mikrodalgalar var beyne hükmeden
    ayrıca
    serdar bey mind control yapabiliyor, hatta gözleriyle bardak falan kaldırabiliyor

    mehmet biz 4 kişi halüsinasyon gördük tamam kabul ediyoruz

    hepimizi büyülediler

    hipnoz edilip hayali makineler gördük hepimiz

    bir arkadaşın nixcon makinesinden sahibinden.com a ping atınca 1ms sonuç alıyoruz

    buda hipnozla oldu

    abi saçmalamayın artık
  • 21-08-2006, 16:31:04
    sistemi kurduktan sonra.. 1-2 ayar yapıp onuda o hale getiriyorlardır diyen eleman çıkar kesin
  • 21-08-2006, 16:40:25
    Üyeliği durduruldu
    beyler ıster ınanın ıster ınanmayın yapılıcak ıslem basıt:

    duzgun bır sekılde basvurunuzu yapın
    Nixcon Networks Türkiye

    nx ı arıyın hafta sonu hep beraber zıyaret edelım bu kadar basıt
    basvuran kısıler pm ıle bana bıldırın pazar gunu gıdelım kendı gozlerınızle gorun

    daha bunun otesı varmı
  • 21-08-2006, 16:42:13
    istanbulda
    olsam gelirdim ama istanbulda deyiliz
  • 21-08-2006, 16:43:25
    sasu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler ıster ınanın ıster ınanmayın yapılıcak ıslem basıt:

    duzgun bır sekılde basvurunuzu yapın
    Nixcon Networks Türkiye

    nx ı arıyın hafta sonu hep beraber zıyaret edelım bu kadar basıt
    basvuran kısıler pm ıle bana bıldırın pazar gunu gıdelım kendı gozlerınızle gorun

    daha bunun otesı varmı
    ötesi yokda istanbulda değiliz.
    yetkililer bi açıklama yapsa..
    neysem bu konu çok fazla uzadı..