• 21-08-2006, 12:19:18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana yalancımı diyorsun mehmet

    olm ben burda övmek için yazmıyorum

    sadece gittim gördüm diyorum

    gözlerimle görmesem bende bunlar kolpa derdim

    banada inanmıyorsan artık..

    ama gidip bina içindeki elektrik tesisatını ups lerini hat kablolarını vs görmedim
  • 21-08-2006, 12:30:45
    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana yalancımı diyorsun mehmet

    olm ben burda övmek için yazmıyorum

    sadece gittim gördüm diyorum

    gözlerimle görmesem bende bunlar kolpa derdim

    banada inanmıyorsan artık..

    ama gidip bina içindeki elektrik tesisatını ups lerini hat kablolarını vs görmedim
    aga sana inanıyorum kesinlikle
    ama şimdi ortada bi mantıksızlık ve fizik kanununa ayrıkı birşey varsa
    olaya farklı bi şekilde baktım
    en dikat çeken şey gidip görenler nixon nu övüyor ki bunlar arasında güvendiğim kişilerde var

    ve bu duruma şuna karar verdim bu nixoun nun elemanları hipnoz işinden çok iyi anlıyorlar sizi orta hipnoz etmişler yani hipnoz da olmayan birşeyi varmış gibi göstermek çok kolay
  • 21-08-2006, 12:56:51
    Üyeliği durduruldu
    off ben sıkıldım bu mevzudan..

    Adamlarla bağlantısı olan arkadaşlar msn den yada telefondan söylesinlerde şuraya 10-15 resim birde video kaydı yollasınlar. Eğer varsa öyle biryer bizde bilelim.. Bu arada bazı arkadaşlar ticaret odasına ve maliye bakanlığına şikayette bulunmuşlar.. Eğer gerçekten yoksa böyle biryer 1 haftaya kalmaz çıkar ortaya
  • 21-08-2006, 13:20:33
    Üyeliği durduruldu
    cobra sana katılıyorum Nixcon işi ciddiyse Kendileri tanıtım videosu hazırlasınlar + adam akılllı resimlerle tanıtım yapsınlar ozaman bırak su halini bunun gibi 2 tane daha kurarlar kimse güvenemiyo

    daha çok kaazanmak istiyorsa tanıtımı iyi yapcak
  • 21-08-2006, 13:27:08
    adamlar isteyen herkese datacenteri gosteriyor daha neyin kavgasındasınızki ?
  • 21-08-2006, 13:30:26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar isteyen herkese datacenteri gosteriyor daha neyin kavgasındasınızki ?
    istanbulda olmayanlar nasıl gidecek?
  • 21-08-2006, 14:43:25
    Bu konu rekor kıracak
  • 21-08-2006, 14:51:43
    Üyeliği durduruldu
    ALpeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbulda olmayanlar nasıl gidecek?
    misal ben ve tayfası
  • 21-08-2006, 14:55:45
    sanırım bilhostun biletiini nixcon verdi