. 28'inde geliyorum oraya.En azından bi asansörle yukarı çıkacam bakalım...
Nixcon.com.tr Datacenter ı Zıyaret Ettim :)
183
●19.024
- 21-08-2006, 01:26:13niye gidiyosun ki o zaman gidipte inanacak bilinçte insanlar lazım bizezedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendisi inanamadıktan sonra bizi nasıl inandıracak
- 21-08-2006, 01:30:28Misafiröyle deme orası türkiyenin en büyük datacentericaptainzap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
utanmasalar gecekondu dc kuracaklar o derece büyük yani
- 21-08-2006, 01:35:37Üyeliği durdurulduözellikle onu çağarıyosa zorla gel bak diyosa bu işte bi şi var.
- 21-08-2006, 01:37:16Üyeliği durdurulduzeynel ayıp ettin 5 de gelmedin bi de engelleme cakmışsın helal sana
kendisi inanamadıktan sonra bizi nasıl inandıracak