• 21-08-2006, 01:25:15
    Anam avatar değişmiş bu kim dedim . 28'inde geliyorum oraya.En azından bi asansörle yukarı çıkacam bakalım...
  • 21-08-2006, 01:26:13
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işin geyiği bi tarafa ben gözümle görsem yine inanmam
    niye gidiyosun ki o zaman gidipte inanacak bilinçte insanlar lazım bize kendisi inanamadıktan sonra bizi nasıl inandıracak
  • 21-08-2006, 01:30:11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    solumda ne olduğuna bakmadım yada farketmedim
    ilk girişte kepenkler kendi açıldı zaten içeride 4 kişi vardı girişte güvenlik
    çıktıktan sonrada içeride vardı çalışan


    not .. resimleri ben çekmedim
  • 21-08-2006, 01:30:28
    Misafir
    captainzap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye gidiyosun ki o zaman gidipte inanacak bilinçte insanlar lazım bize kendisi inanamadıktan sonra bizi nasıl inandıracak
    öyle deme orası türkiyenin en büyük datacenteri

    utanmasalar gecekondu dc kuracaklar o derece büyük yani
  • 21-08-2006, 01:32:49
    zeynel seni çağırdılar neden gelmedin
  • 21-08-2006, 01:34:27
    Haydin yattım ben.Fazla yazmayın sabaha okuması zor oluyor .
  • 21-08-2006, 01:35:37
    Üyeliği durduruldu
    özellikle onu çağarıyosa zorla gel bak diyosa bu işte bi şi var.
  • 21-08-2006, 01:37:16
    Üyeliği durduruldu
    zeynel ayıp ettin 5 de gelmedin bi de engelleme cakmışsın helal sana
  • 21-08-2006, 01:37:28
    Misafir
    abi adamlar önce blacklist e alındın diyo sonra gel dc yi gezdircem diyo

    ne demek bu ben anlamadım