Konu
Nixcon.com.tr Datacenter ı Zıyaret Ettim :)
21-08-2006, 01:25:15
#118
G60
Anam avatar değişmiş bu kim dedim
. 28'inde geliyorum oraya.En azından bi asansörle yukarı çıkacam bakalım...