• 21-08-2006, 01:13:28
    G60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 üye konuyu okur olmuş bi anda . Tam olarak emin olmak için zedrh+ ın gitmesini bekliyorum nedense...İyinettede dakikhost bişeyler yazmış ama bakalım.

    Dakikhost bişeyler yazmış yazısını okumadım daha ama kendi sitesini Netdirekt.De ye almış. Okadar güvenli ve iyi ise neden taşıdı ki?
  • 21-08-2006, 01:14:34
    arkadaşar bende olaya katkım bulunsun die uzaydan cekilmiş nixconun dc mahalinin fotoğrafını koyuyorum tahmin ettiğim yer sanırım

  • 21-08-2006, 01:14:55
    Misafir
    dakikhost dediğiniz şu serverdaki scriptleri çalan site değilmi??

    G60 yarın kesin oradayım yarn söylerim artık ne var ne yok
  • 21-08-2006, 01:15:05
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    asansor var evet
    3.kata
    çıkıp sağınıza dönünce kepenkli bir kapı var
    güvenlik kamerası oradakide
    kepenk 4 kişi birden güvenlik eşliğinde çıktığımız için geç indirildi sanırım
    oradaki adam güvenlik
    kapıyı bile çektirmediler zaten çekende kenarından köşesinden çekebildi


    bu arada iyinetçileri bende göremedim
  • 21-08-2006, 01:18:25
    Casus kamera falan verelimmi zedrh+ .Uğur Dündar'ıda çağıralım falan .
  • 21-08-2006, 01:20:29
    Üyeliği durduruldu
    uğur dündar basacak orayı yarın
  • 21-08-2006, 01:20:56
    Misafir
    G60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Casus kamera falan verelimmi zedrh+ .Uğur Dündar'ıda çağıralım falan .
    kıç deliğini steril eldivenle kurcalıyolarmış içine bişi sokarsın belki dc yi bozucak

    ha birde kurufasulye yememek lazimmış dc nin havasını bozup makinalara zarar verebilirmişiz

    işin geyiği bi tarafa ben gözümle görsem yine inanmam

    bunların DC Sİ OLSUN MİLYON TANE AÇIDAN RESMİNİ ÇEKİP BURAYA KOYMAZLARSA BEN Bİ *** BİLMİYORUM
  • 21-08-2006, 01:22:18
    bu hafta koyacaklarmış sanırım resimleri

    not : nixcon müşterisi değilim layered müşterisiyim olaya taraflı baktığım düşünülmesin
  • 21-08-2006, 01:24:54
    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asansor var evet
    3.kata
    çıkıp sağınıza dönünce kepenkli bir kapı var
    güvenlik kamerası oradakide
    kepenk 4 kişi birden güvenlik eşliğinde çıktığımız için geç indirildi sanırım
    oradaki adam güvenlik
    kapıyı bile çektirmediler zaten çekende kenarından köşesinden çekebildi


    bu arada iyinetçileri bende göremedim
    * Solunuza dönünde ne var?
    * İlk girişte kepenkleri siz açtığınız belirttiniz. Kepenkleri ilk açıp içeri girdiğinizde içeride çalışan varmı idi?
    * Güvenlik eşliğince çıktınız. Okadar güvenliğe önem verliyor ise güvenlik kamerasının resmini çekmenize yanınızdaki güvenlik elemanı nasıl izin verdi? Kıyısından köşesindende olsa.
    * Siz içeriden çıktığınızda içeride kalan oldumu? Çalışan görevli olarak.
    * Kafası gözüken kişimi güvnlik elemanı? Sizin güevenlik sistemlerini bel kemği kameralarının resmini + kendi kafasının resmini çekmesine nasıl izin verdi?
    * Neden sol kısmın resmini çekmediniz. Bundaçift daire olduğunun anlaşılmaması gibi bir duygunuz varmı idi?