asansor var evet
3.kata
çıkıp sağınıza dönünce kepenkli bir kapı var
güvenlik kamerası oradakide
kepenk 4 kişi birden güvenlik eşliğinde çıktığımız için geç indirildi sanırım
oradaki adam güvenlik
kapıyı bile çektirmediler zaten çekende kenarından köşesinden çekebildi
bu arada iyinetçileri bende göremedim
* Solunuza dönünde ne var?
* İlk girişte kepenkleri siz açtığınız belirttiniz. Kepenkleri ilk açıp içeri girdiğinizde içeride çalışan varmı idi?
* Güvenlik eşliğince çıktınız. Okadar güvenliğe önem verliyor ise güvenlik kamerasının resmini çekmenize yanınızdaki güvenlik elemanı nasıl izin verdi? Kıyısından köşesindende olsa.
* Siz içeriden çıktığınızda içeride kalan oldumu? Çalışan görevli olarak.
* Kafası gözüken kişimi güvnlik elemanı? Sizin güevenlik sistemlerini bel kemği kameralarının resmini + kendi kafasının resmini çekmesine nasıl izin verdi?
* Neden sol kısmın resmini çekmediniz. Bundaçift daire olduğunun anlaşılmaması gibi bir duygunuz varmı idi?