asansor var evet
3.kata
çıkıp sağınıza dönünce kepenkli bir kapı var
güvenlik kamerası oradakide
kepenk 4 kişi birden güvenlik eşliğinde çıktığımız için geç indirildi sanırım
oradaki adam güvenlik
kapıyı bile çektirmediler zaten çekende kenarından köşesinden çekebildi


bu arada iyinetçileri bende göremedim