• 20-08-2006, 14:38:54
    #64
    Arkadaşlar bende istanbuldanım size söylenen dc yerini söylerseniz bende gidip bakabilirim.Kimsenin kafasında soru işareti kalmasın
  • 20-08-2006, 14:48:35
    #65
    Üyeliği durduruldu
    gidenler dikkatli olun bence
  • 20-08-2006, 14:51:22
    #66
    Üyeliği durduruldu
    zeynel agayı ölmüş ikna edeyim diye karalisteye alınmıs adamı cagırıyolar boyle sey gormedim ayıp yaw
  • 20-08-2006, 16:50:27
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Beyler Bu Gece R10ca Nixcondayız...
    Grup İndirimi Yaparlar Belki

    Şaka Bir Yana

    Ben Gidebilirim Yakın Bana Hatta 1 Sene Önünden Geçiyormusum Her Gün...

    Büyükdere Caddesinde Vatan Gazetesinin Orda Satkonun Datacenterı Var Oraya Kaç Kere Gittim.

    Natronun Datacenterı Profilonun Biraz Aşağısında Orası Biraz Küçük Ama.

    Nixconu Merak Ettim Harbi Davet Edilmeden AlınmıyormusuzNe İş Ya...
  • 20-08-2006, 18:00:26
    #68
    Üyeliği durduruldu
    hostcini alıyor datacentera izinli izinsiz hersekilde alıyorlar sanki dc calcaklar sanki nixconın
  • 20-08-2006, 20:23:00
    #69
    Üyeliği durduruldu
    beyler en sonunda geldık sadece cıkıs anında resımlerı cekebıldık gelen arkadaslar goruslerını paylasıcaklardır elbet resımlerı yayınlıyorum sadece kapı kısmı devamı yasak o kadar ugrastık olmadı kusura bakmayın





  • 20-08-2006, 20:26:19
    #70
    Üyeliği durduruldu
    konu dışı: 2. resimdeki kafa kime ait ? güvenlik görevlisimi acaba ?
  • 20-08-2006, 20:26:44
    #71
    Misafir
    Sasu içerisini yaşadıklarınızı vs anlatırmısın bırak resimleri.
  • 20-08-2006, 20:27:05
    #72
    Üyeliği durduruldu
    onurselek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı: 2. resimdeki kafa kime ait ? güvenlik görevlisimi acaba ?

    arada kaynadı