beyler en sonunda geldık sadece cıkıs anında resımlerı cekebıldık gelen arkadaslar goruslerını paylasıcaklardır elbet resımlerı yayınlıyorum sadece kapı kısmı devamı yasak o kadar ugrastık olmadı kusura bakmayın