Beyler Bu Gece R10ca Nixcondayız...
Grup İndirimi Yaparlar Belki
Şaka Bir Yana
Ben Gidebilirim Yakın Bana Hatta 1 Sene Önünden Geçiyormusum Her Gün...
Büyükdere Caddesinde Vatan Gazetesinin Orda Satkonun Datacenterı Var Oraya Kaç Kere Gittim.
Natronun Datacenterı Profilonun Biraz Aşağısında Orası Biraz Küçük Ama.
Nixconu Merak Ettim Harbi Davet Edilmeden Alınmıyormusuz

Ne İş Ya...