Nixcon.com.tr Datacenter ı Zıyaret Ettim :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nixcon.com.tr Datacenter ı Zıyaret Ettim :)
183
●
19.024
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
Nixcon.com.tr Datacenter ı Zıyaret Ettim :)
1
2
3
4
5
6
7
8
13
Son
20-08-2006, 01:10:31
#19
Labidu
Misafir
heya
haber beklios.Harbi tanıdıgım ınsanlar evet bole bı datacanter var desın almanyada 4 sunucum var 5.ci nixon olacak
Yani gerçekten turkıyede barınıyorlarsa ...
bakalım neler olacak.
20-08-2006, 01:10:32
#20
zedrh+
Misafir
leet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fazLa yeme havanı aLırsın gidince sözde dcye
kapıdaki güvenliği yaparız napalım fındık fıstık bu boru diil
20-08-2006, 01:11:46
#21
leet
Üyeliği durduruldu
zedrh+ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kapıdaki güvenliği yaparız napalım fındık fıstık bu boru diil
akrepLeri sokarLar bi' tarafına
20-08-2006, 01:21:01
#22
isimizbu
kapıdaki güvenlikte akrep varmiş dikkatli old zedrh+ kobrayı hazır tut
20-08-2006, 01:26:40
#23
osman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyinetten bir arkadaş gizli çekim yapmış datacanter a girip
Ben nixcona ınanıyorum artık boyle datacanter kımsede yok harbi
resim şu ;
http://img241.imageshack.us/img241/4913/6011ey0.jpg
20-08-2006, 01:27:35
#24
zedrh+
Misafir
tamam kobrayı iyi besledim fındık fıstık filan ahahah
20-08-2006, 01:29:02
#25
isimizbu
ahaha of abi aksam nixcon'dan malzemede çıktıya helal olsun
blacklist'leride meşhur he BlackListe aldılar beni
20-08-2006, 01:31:59
#26
zedrh+
Misafir
o değilde bu adamların böyle bi dc si olsa siz sanıyonuzmu saklasınlar
milyon tane açıdan resmini çeker koyarlardı sırf hava olsun diye
YALANNNNNN bunlar YALAN
20-08-2006, 01:34:23
#27
isimizbu
katılıyorum ben suana kadar bi radore yi gördüm bide sistemnet'i sistemnet'i tavsiye ederim tektir.
1
2
3
4
5
6
7
8
13
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler