daha yazmam yokum cunkı gelen herkezı nx e o meshur gızlı dc ye sokma sansı verıyorum bır daha zor bulursunuz
183
●19.024
daha yazmam yokum cunkı gelen herkezı nx e o meshur gızlı dc ye sokma sansı verıyorum bır daha zor bulursunuz
http://www.ns1turkey.com/01/Zeynel%20Makara.rtf ''beni dövücekseniz hiç gelmiyim'' gelmeyen arkadaslar ıcın son cagrı 2 ye kadar taksım gal lısesı onunde olun sızı nx e goturucem o gızlı dc yı herseyı gozunuzle gorun
daha yazmım cıktı bys



bursada ısen ordada dc var madem dc goruceksın meydandan as dogru ın termınale kalkan otobusler var yıkık bınaların sag kısmında ord as turk tıcaretın + 3 fırmanın dc sı var forum doldurarak rahat bır sekılde gorebılıyosun ama sen turkıyeden en buyuk dc sını gormek ıstersen 2 ye kadar bulusma yerınde ol cıkıcam daha yok yazmıyorum