• 20-08-2006, 12:14:43
    #55
    Üyeliği durduruldu
    tamam lem hadı anca sımdı bı dus alım anca meydana gelırım 1 30 a kadar yenı uyandım mılletı kaldırırım sen ıstısnasın bız bulusup takılcak ersın cay sozu var esır almcam onu gece makaraydı ama gecenın farorı atısın daha yazmam yokum cunkı gelen herkezı nx e o meshur gızlı dc ye sokma sansı verıyorum bır daha zor bulursunuz
  • 20-08-2006, 12:15:40
    #56
    Misafir
    lan uğur aradaki konumşayı benden izinsiz nasıl yayınlarsın??
  • 20-08-2006, 12:16:42
    #57
    buluşmamı var :S
  • 20-08-2006, 12:23:32
    #58
    Misafir
    iyinette echo adında arkadaş bugun buluşmaya gıden herkesı dc ye sokacagını soyluyor.

    Gunlerce dc nerde dc yı gormek ıstıyor bunlara ınanmıyoruz dıyen İSTANBULDA yaşayan (bursada olmasam bende gidicem) Arkadaşlar Bi giderek görsünler Şu Dc yi sonra buraya yazsınlarda bilgilenelim.

    ...
  • 20-08-2006, 12:26:20
    #59
    Üyeliği durduruldu
    sasu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni dövücekseniz hiç gelmiyim devamı http://www.ns1turkey.com/01/Zeynel%20Makara.rtf
    http://www.ns1turkey.com/01/Zeynel%20Makara.rtf bulusma ıcın son cagrı zeynel ı nixcon tesılcısı ıkna etmek ıcın o kadar ugrastıkı sadece son kısımlarını aldım baya uzun bır konusmaydı zeynel yerlerde http://www.ns1turkey.com/01/Zeynel%20Makara.rtf ''beni dövücekseniz hiç gelmiyim'' gelmeyen arkadaslar ıcın son cagrı 2 ye kadar taksım gal lısesı onunde olun sızı nx e goturucem o gızlı dc yı herseyı gozunuzle gorun daha yazmım cıktı bys
  • 20-08-2006, 12:27:48
    #60
    Misafir
    sasu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.ns1turkey.com/01/Zeynel%20Makara.rtf bulusma ıcın son cagrı zeynel ı nixcon tesılcısı ıkna etmek ıcın o kadar ugrastıkı sadece son kısımlarını aldım baya uzun bır konusmaydı zeynel yerlerde http://www.ns1turkey.com/01/Zeynel%20Makara.rtf ''beni dövücekseniz hiç gelmiyim'' gelmeyen arkadaslar ıcın son cagrı 2 ye kadar taksım gal lısesı onunde olun sızı nx e goturucem o gızlı dc yı herseyı gozunuzle gorun daha yazmım cıktı bys
    o yazdığımın adamla taşak geçme amaçlı olduğunu anlamadıysan ben ne diyim sana

    bu arada madem log yaynlıyoruz bende akşam bişeyler yayınlarım ne dersin wasgo
  • 20-08-2006, 12:34:25
    #61
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyinette echo adında arkadaş bugun buluşmaya gıden herkesı dc ye sokacagını soyluyor.

    Gunlerce dc nerde dc yı gormek ıstıyor bunlara ınanmıyoruz dıyen İSTANBULDA yaşayan (bursada olmasam bende gidicem) Arkadaşlar Bi giderek görsünler Şu Dc yi sonra buraya yazsınlarda bilgilenelim.

    ...
    ulem ordakı echo nun adından ben yazıyorum benım yanı bursada ısen ordada dc var madem dc goruceksın meydandan as dogru ın termınale kalkan otobusler var yıkık bınaların sag kısmında ord as turk tıcaretın + 3 fırmanın dc sı var forum doldurarak rahat bır sekılde gorebılıyosun ama sen turkıyeden en buyuk dc sını gormek ıstersen 2 ye kadar bulusma yerınde ol cıkıcam daha yok yazmıyorum
  • 20-08-2006, 12:41:38
    #62
    Misafir
    zeynel şu dc ye gıdermısın abicim.Burda 10larca ınsan var Acaba nixcon dc sı dıye birşey varmı.Tamam sana gore bana göre madem boyle bir dc yok.

    Sen şuan istanbuldasın.Adam sana özel davet bıle vermış hadı davetı boşver git gs lisesinin önündekı 15 20 kısılık grupla gir.

    Gir içeri gozlemle ne var ne yok.

    Ondan sonra gel burda gözlemlerini yaz.Böylece burda kafasında ''NİXCON '' ile ılgılı kafasında sorusu olan ınsanlar içinde yararlı olmus olur.

    Neyse sen zaten gıtmesende bugun gıdecek bi 20 kişi var sanırım.onlardan gelecek haberleri bekliyoruz.
  • 20-08-2006, 14:01:12
    #63
    Üyeliği durduruldu
    güvenlik yüksek diyolar polis filan alın bence yanınıza. dayak yeme olasılığı var.