• 20-08-2006, 03:02:32
    #46
    Misafir
    yavaş yavş görüşlerim değişiyor

    evet evet nixcon büyük bi firma katılıyorum
  • 20-08-2006, 03:04:40
    #47
    Üyeliği durduruldu
    aga kanma bunlara zeynel aga artık nixcon sporla anlastı
  • 20-08-2006, 03:08:37
    #48
    Misafir
    serdar bey bakın ciddi söylüyorum maaş verin bana yeminlen 20-30 farklı kullanıcıyla nixcon u öven postlar atarım bu konuya hemde hepsi farklı ip den olur
  • 20-08-2006, 03:12:38
    #49
    Üyeliği durduruldu
    zeynel aga yapma yaw kaptırdın kendini aga boswer bak keyfine nixcon mıxcon bizim işimize gelmez.
  • 20-08-2006, 04:56:46
    #50
    Üyeliği durduruldu
    beni dövücekseniz hiç gelmiyim devamı http://www.ns1turkey.com/01/Zeynel%20Makara.rtf
  • 20-08-2006, 04:57:18
    #51
    Üyeliği durduruldu
    zeynel yerlerde ))))
  • 20-08-2006, 04:58:08
    #52
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar merhaba konuya netlık getırmek acısından serdar beyı gece 03.44 online olmasını sagladım yarın galatasay lisesı onunde taksımde 1.30 da bulusuyoruz echo duyurbeni meltemhosting osman +3 kısı olarak serdar bey den dc zıy ıcın formu doldurup onay aldık yarın 1.30 da bulusma var sonra sırkete gıdıp zaman gecırıcez 5.30 da nx e gıdıcez mecıdıyekoye ınanmayan arkadaslar pm ıle bana ulasın veya 1.30 da taksımde gal lısesı onunde olun 5.30 da nx deyız buyrun sızde gelın fazla yazmanın bır anlamı yok acık ve net
  • 20-08-2006, 06:41:36
    #53
    Üyeliği durduruldu
    merhaba efem nasılsınız zeynel gelıcenmı yarın özelden dedim sana diyeceklerimi tamam dovmıycekler )))))))) www.ns1turkey.com/01/Zeynel=2520Makara.rtf
  • 20-08-2006, 11:41:57
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne 1.30 'u olm
    çamaşırım bulaşığım var
    3de taksim meydanındayım
    sonrada görelim şu dc yi