arkadaslar merhaba konuya netlık getırmek acısından serdar beyı gece 03.44 online olmasını sagladım yarın galatasay lisesı onunde taksımde 1.30 da bulusuyoruz echo duyurbeni meltemhosting osman +3 kısı olarak serdar bey den dc zıy ıcın formu doldurup onay aldık yarın 1.30 da bulusma var sonra sırkete gıdıp zaman gecırıcez 5.30 da nx e gıdıcez mecıdıyekoye ınanmayan arkadaslar pm ıle bana ulasın veya 1.30 da taksımde gal lısesı onunde olun 5.30 da nx deyız buyrun sızde gelın fazla yazmanın bır anlamı yok acık ve net