zeynel şu dc ye gıdermısın abicim.Burda 10larca ınsan var Acaba nixcon dc sı dıye birşey varmı.Tamam sana gore bana göre madem boyle bir dc yok.

Sen şuan istanbuldasın.Adam sana özel davet bıle vermış hadı davetı boşver git gs lisesinin önündekı 15 20 kısılık grupla gir.

Gir içeri gozlemle ne var ne yok.

Ondan sonra gel burda gözlemlerini yaz.Böylece burda kafasında ''NİXCON '' ile ılgılı kafasında sorusu olan ınsanlar içinde yararlı olmus olur.

Neyse sen zaten gıtmesende bugun gıdecek bi 20 kişi var sanırım.onlardan gelecek haberleri bekliyoruz.