****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyinette echo adında arkadaş bugun buluşmaya gıden herkesı dc ye sokacagını soyluyor.

Gunlerce dc nerde dc yı gormek ıstıyor bunlara ınanmıyoruz dıyen İSTANBULDA yaşayan (bursada olmasam bende gidicem) Arkadaşlar Bi giderek görsünler Şu Dc yi sonra buraya yazsınlarda bilgilenelim.

...
ulem ordakı echo nun adından ben yazıyorum benım yanı bursada ısen ordada dc var madem dc goruceksın meydandan as dogru ın termınale kalkan otobusler var yıkık bınaların sag kısmında ord as turk tıcaretın + 3 fırmanın dc sı var forum doldurarak rahat bır sekılde gorebılıyosun ama sen turkıyeden en buyuk dc sını gormek ıstersen 2 ye kadar bulusma yerınde ol cıkıcam daha yok yazmıyorum