Konu
Nixcon.com.tr Datacenter ı Zıyaret Ettim :)
20-08-2006, 01:10:31
#19
Labidu
Misafir
heya
haber beklios.Harbi tanıdıgım ınsanlar evet bole bı datacanter var desın almanyada 4 sunucum var 5.ci nixon olacak
Yani gerçekten turkıyede barınıyorlarsa ...
bakalım neler olacak.