bana yalancımı diyorsun mehmet

olm ben burda övmek için yazmıyorum
sadece gittim gördüm diyorum
gözlerimle görmesem bende bunlar kolpa derdim
banada inanmıyorsan artık..
ama gidip bina içindeki elektrik tesisatını ups lerini hat kablolarını vs görmedim
aga sana inanıyorum kesinlikle
ama şimdi ortada bi mantıksızlık ve fizik kanununa ayrıkı birşey varsa
olaya farklı bi şekilde baktım
en dikat çeken şey gidip görenler nixon nu övüyor ki bunlar arasında güvendiğim kişilerde var
ve bu duruma şuna karar verdim bu nixoun nun elemanları hipnoz işinden çok iyi anlıyorlar sizi orta hipnoz etmişler yani hipnoz da olmayan birşeyi varmış gibi göstermek çok kolay