off ben sıkıldım bu mevzudan..
Adamlarla bağlantısı olan arkadaşlar msn den yada telefondan söylesinlerde şuraya 10-15 resim birde video kaydı yollasınlar. Eğer varsa öyle biryer bizde bilelim.. Bu arada bazı arkadaşlar ticaret odasına ve maliye bakanlığına şikayette bulunmuşlar.. Eğer gerçekten yoksa böyle biryer 1 haftaya kalmaz çıkar ortaya