Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
gözlerimle gördüm diyorum hala millet ne yorumlar yazıyor iyinette
orada bilhost'un tasvir ettiği anlattığı yerdeydik bizde
ah foto mak. izin vereceklerdiki...
edit : randevu almanız çok iyi olur
elini kolunu sallaya sallaya giremiyor kimse
benimde orada makinem olsa
kafasına esenin oraya girmesini istemem