gözlerimle gördüm diyorum hala millet ne yorumlar yazıyor iyinette
orada bilhost'un tasvir ettiği anlattığı yerdeydik bizde

ah foto mak. izin vereceklerdiki...

edit : randevu almanız çok iyi olur
elini kolunu sallaya sallaya giremiyor kimse

benimde orada makinem olsa
kafasına esenin oraya girmesini istemem