• 13-09-2018, 13:31:21
    #10
    Geçmiş olsun, itiraz hakkın mevcut değerlendirmeni öneririm. Şahsen ben 5 tane developer hesabı kullanıyorum. Firefox, Chrome, Edge, Opera ve Maxthon olmak üzere 5 farklı tarayıcıda. Hiç bir problem yok, yeni hesap arkadaşım da karttan para çekilir çekilmez ihlale düştü. Aynı yerde de değiliz. Değişik durumlar.
  • 13-09-2018, 14:47:33
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam tek kendi hesabım.



    Bende itirazda bulundum bakalım nasıl döncekler hocam.



    En azından ihlal falan belirtselerdi hocam.

    Adamlar tekel hocam. Kafasına estiği gibi at oynatıyor. İtiraz hakkını kullanmana bile değmez otomatik dönüş yapılacak. Şimdiye kadar 50+ hesap gitmiştir benden. Ne açılan hesabım oldu ne açılan hesap duydum Ah şu appstore gibi ne olursa olsun hesabı kapatmasalarda uygulamayı kaldırsalar keşke.
  • 13-09-2018, 14:53:24
    #12
    Par4noiD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, itiraz hakkın mevcut değerlendirmeni öneririm. Şahsen ben 5 tane developer hesabı kullanıyorum. Firefox, Chrome, Edge, Opera ve Maxthon olmak üzere 5 farklı tarayıcıda. Hiç bir problem yok, yeni hesap arkadaşım da karttan para çekilir çekilmez ihlale düştü. Aynı yerde de değiliz. Değişik durumlar.
    ben de benzer şekilde kullanıyorum ve hesapların hepsi şahsım adına, yıllardır bir problem yaşamadım.
  • 13-09-2018, 16:56:55
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Par4noiD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, itiraz hakkın mevcut değerlendirmeni öneririm. Şahsen ben 5 tane developer hesabı kullanıyorum. Firefox, Chrome, Edge, Opera ve Maxthon olmak üzere 5 farklı tarayıcıda. Hiç bir problem yok, yeni hesap arkadaşım da karttan para çekilir çekilmez ihlale düştü. Aynı yerde de değiliz. Değişik durumlar.
    Hepsini aynı bilgisayardan mı açıyorsunuz? Benim bildiğim kadarıyla developer kullandığın bilgisayarı bir daha asla kullanamıyorsun. Mac adresini kaydediyor. Mac adresini de chrome tarayıcı sayesinde elde ediyorlar. Siz baya tecrübelisiniz. Rica etsem bilmeyen arkadaşlar için developer patlayınca yeni developer nasıl alınır aldıktan sonra nasıl kullanılır nelere dikkat edilmeli eski bilgisayarda açılır mı açılmaz mı bu tarzda bilgiler verebilir misiniz? Hiçbir yerde yazmayan şeyler bunlar.
  • 14-09-2018, 01:19:26
    #14
    oguzgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsini aynı bilgisayardan mı açıyorsunuz? Benim bildiğim kadarıyla developer kullandığın bilgisayarı bir daha asla kullanamıyorsun. Mac adresini kaydediyor. Mac adresini de chrome tarayıcı sayesinde elde ediyorlar. Siz baya tecrübelisiniz. Rica etsem bilmeyen arkadaşlar için developer patlayınca yeni developer nasıl alınır aldıktan sonra nasıl kullanılır nelere dikkat edilmeli eski bilgisayarda açılır mı açılmaz mı bu tarzda bilgiler verebilir misiniz? Hiçbir yerde yazmayan şeyler bunlar.
    Estağfurullah tabiki, her ne kadar Chrome vazgeçilmez gibi dursada Firefox sistem erişimi konusuda daha bi korumalı, örneğin ccleaner veya advanced systemcare ile tarayıcı ve google önbelleğini temizledikten sonra firefox üzerinde diğer hesaplara giriş yapmadan yeni hesap ile üyelik açılabilir. Özellikle firefox quantum ile ram kullanımını düzeltti. Chrome yerine bunu kullanıyorum. Eski bilgisayarda açılır o problem değil, önemli olan sadece eski bilgilerin yok edilmesidir, mac adresi manipüle edilebilir ama tarayıcı bilgileri ilk günkü haline gelirse asıl farkındalık ortaya çıkar. chrome veri depolamaları sadece appdata ve local üzerine değil farklı yerlere de kayıt yapıyor burada problemler çıkabiliyor. Kısaca önerim herkesin anlayabileceği şekilde, ccleaner + firefox
  • 14-09-2018, 02:21:01
    #15
    Çok teşekkürler bilgiler için. Benimde dev banlandı. Cclener ve firofox demişsiniz. Bu yeni bir dev hesabı acmak içinmi kullanılacak yoksa baska bir yeede acılmış hesaba ban yiyen bilgiisayarda kullanmak içinmi? Mac adres ve değişimi yapılmalımı format atılmalı mı biraz daha adım addım yazabilir misiniz?
  • 14-09-2018, 03:40:26
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar daha önce herhangi bir uyarı vs. gelmeden bugün mailime böyle bir posta gelmiş. Hesabımı nasıl açtırabilirim ne yapmam gerekli yardımcı olabilecek arkadaş varsa sevinirim.

    Hep aynı hikaye sebep yok kime göre neye göre banlıyor belli değil benzer yüzlerce uygulama var onlar duruyor bizim hesaplar kapatılıyor. Adamlar Türkiye lokasyonlu hesaplara bağlı uygulamalar yükselmeye başlayınca banlıyor bence
  • 14-09-2018, 10:22:49
    #17
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep aynı hikaye sebep yok kime göre neye göre banlıyor belli değil benzer yüzlerce uygulama var onlar duruyor bizim hesaplar kapatılıyor. Adamlar Türkiye lokasyonlu hesaplara bağlı uygulamalar yükselmeye başlayınca banlıyor bence
    Benimde tek düşüncem bu artık. O kadar özenle ve temiz bir şekilde yaptığım halde yükselince tak gidiyor hesaplar. Hele şu son zamanlarda yayına bile girmeden çat askı ve itiraza dönen yok. Var bi durumlar bakalım. 50+ hesap gitti şimdiye kadar.
  • 14-09-2018, 14:10:35
    #18
    PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde tek düşüncem bu artık. O kadar özenle ve temiz bir şekilde yaptığım halde yükselince tak gidiyor hesaplar. Hele şu son zamanlarda yayına bile girmeden çat askı ve itiraza dönen yok. Var bi durumlar bakalım. 50+ hesap gitti şimdiye kadar.

    Aynı durum bizdede var işte tam yükselmeye başlıyor kuralları ihal ettiniz diye mail geliyor itiraz ediyoruz inceledik ne yazıkki sizi tekrar kabul edemeyeceğimze karar verdik yazıyor.