Geçmiş olsun, itiraz hakkın mevcut değerlendirmeni öneririm. Şahsen ben 5 tane developer hesabı kullanıyorum. Firefox, Chrome, Edge, Opera ve Maxthon olmak üzere 5 farklı tarayıcıda. Hiç bir problem yok, yeni hesap arkadaşım da karttan para çekilir çekilmez ihlale düştü. Aynı yerde de değiliz. Değişik durumlar.
Hepsini aynı bilgisayardan mı açıyorsunuz? Benim bildiğim kadarıyla developer kullandığın bilgisayarı bir daha asla kullanamıyorsun. Mac adresini kaydediyor. Mac adresini de chrome tarayıcı sayesinde elde ediyorlar. Siz baya tecrübelisiniz. Rica etsem bilmeyen arkadaşlar için developer patlayınca yeni developer nasıl alınır aldıktan sonra nasıl kullanılır nelere dikkat edilmeli eski bilgisayarda açılır mı açılmaz mı bu tarzda bilgiler verebilir misiniz? Hiçbir yerde yazmayan şeyler bunlar.